Informacja dla rodziców

  • Drukuj

Dyrektor Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13a informuje, że zakwaterowanie wychowanków odbędzie się 31 sierpnia 2015 roku (poniedziałek) w godzinach od 14:00 – 20:00.

 Warunkiem przyjęcia dziecka do Bursy jest przyjazd rodzica lub opiekuna prawnego w celu podpisania dokumentów związanych z pobytem w Bursie.
O godz. 17:00 odbędzie się zebranie rodziców z Dyrektorem Bursy.
W celu zameldowania na pobyt tymczasowy dziecka w Bursie należy dostarczyć oryginał skróconego odpisu aktu urodzenia z potwierdzeniem zameldowania na pobyt stały oraz nr pesel dziecka. Zaświadczenie o zameldowaniu jest ważne miesiąc.
Przed przyjazdem do Bursy potrzebne dokumenty można pobrać ze strony internetowej w zakładce „dokumenty do pobrania”. Są to:

  • umowa (uwagi: wypełniamy - umowa zawarta w dniu 31 sierpnia 2015r., zawarta na czas od 1 września 2015r. do 30 czerwca 2016r.);
  • oświadczenie;
  • zobowiązanie.