Informacja dla rodziców

  • Drukuj

    Dyrektor Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13a informuje, że zakwaterowanie wychowanków odbędzie się 2  września 2018 roku / niedziela / w godzinach od 15:00 – 20:00.

Warunkiem przyjęcia dziecka do Bursy jest przyjazd rodzica lub opiekuna prawnego, celem podpisania umowy i innych dokumentów na pobyt dziecka w placówce w roku szkolnym 2018/2019. Dodatkowo o godz. 17:00 odbędzie się zebranie rodziców z Dyrektorem Bursy oraz z wychowawcami grup.

W celu zameldowania na pobyt tymczasowy dziecka w Bursie należy dostarczyć oryginał skróconego odpisu aktu urodzenia z potwierdzeniem zameldowania na pobyt stały oraz nr pesel dziecka. Zaświadczenie o zameldowaniu jest ważne miesiąc.
       Informujemy, że jest możliwość przywiezienia już wypełnionych dokumentów potrzebnych do zakwaterowania dziecka. Dokumenty są do pobrania na stronie internetowej placówki w zakładce "Do pobrania" ( Umowa na pobyt w Miejskiej Bursie Szkolnej w 2 egz., Zobowiązanie i Oświdczenie oraz Informacja RODO), dokumenty należy wypełnić z datą 02.09.2018r.
Na stronie www.kzkgop.pl można zakupić on-line bilet miesięczny dla dziecka.